phone

۰۲۱-۴۱۸۵۸

با خیال راحت ثبت شوید...

دفاترنویسی و مشاوره مالیاتی

 

حسابداری و دفاترنویسی

موسسه تندیس مهان با بکار گیری حسابداران رسمی و خبره و با تجربه در امر حسابداری و امور مالیاتی، سال ها تجربه درخشان خود را در این زمینه در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

افراد پس از ثبت شرکت، بایستی یک مشاور و حسابدار امین بابت نوشتن دفتر روزنامه و دفتر کل شرکت خود داشته باشند که بصورت کاملا قانونی و با توجه به قوانین مالیاتی به این امر بپردازد، زیرا عدم نوشتن هزینه های شرکت و درآمد و سود و... در دفاتر، موجب سردرگمی مدیران آن شرکت و بهم ریختن حساب های شرکت خواهد شد و شرکت در آینده برای تنظیم اظهارنامه های مالیاتی با مشکل جدی روبرو خواهند شد.

 

روشی که اغلب مدیران شرکت انجام می دهند، استخدام یک حسابدار پس از ثبت شرکت است که دارای یک سری مزایا و معایب است:

 

مزایای استخدام حسابدار در شرکت:

1. همیشه در دسترس بودن

2. زیر نظر داشتن حسابدار در هر لحظه (موسسه تندیس مهان)

معایب:

1. درخواست حقوق بالا (حداقل ماهیانه 1 میلیون تومان)

2. بیمه نمودن حسابدار

3.عدم اطمینان مدیر شرکت در برخی موارد

 

لذا باتوجه به توضیحات فوق، موسسه تندیس مهان بصورت پروژه ای امور مالیاتی و حسابداری شما مشتریان گرامی را شامل: دفاترنویسی، حسابداری، مشاوره رایگان با دریافت مبلغ 40 میلیون ریال به مدت یکسال از تاریخ قرارداد، توسط حسابداران مورد اعتماد خود بصورت غیرحضوری انجام خواهد داد.

درصورت تمایل جهت عقد قرارداد حسابداری، از طریق تماس با موسسه یا پر نمودن فرم مربوطه در بخش "تماس با ما"، اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

همین الان تماس بگیرید!